Idetévedtek

2013. augusztus 14., szerda

Október 26. Hétfő Part 1.

Ma hajnalban, vagyis négy órakkor keltünk Dinával, mert hatkor indulunk a Balatonra. Ahol ugye, egy hetet leszünk.
A mai szettemnek a rockos hangulatom okozta a kinézetét. Kék farmer, rá egy piros-fekete szakadt szoknya, szegecses csizma, karkötők, fekete blúz, és rá egy csillogós rövidujjú. Dina csak egy piros sulis dzsekit vett fel, alatta Ramones pólóval, fekete farmerrel, és fekete tornacipővel.
Tegnap bepakoltam egy hétre a fontos dolgaim egy Converse táskába, úgyhogy azt is felkaptam. Dinával leellenőriztük egymást, és egy bólintással jeleztük, hogy klassz a ruhaválasztás.
Kint persze a fiúk meg is jegyeztek rá egy pár dolgot.
- Anyám, mi ez a divatérzék a csajoknál? Farmer meg szoknya? - kötözködött Oli. Megvontam a vállam, és közöltem, hogy nem gáz, hanem igenis klassz.
Persze nem hagyta annyiban, mire beszállt Hella is. Neki elég volt egy mondat, és a fiúk kussba maradtak. Ez Hella hatalma. :)
Az a-sok kint várakoztak, csilli-villi rucikban, és méregdrága cipőkben. Volt egy kivétel. Kitti is punk, és ő is ilyen rockos ruhában várakozott a busz mellett.
Egyszer csak mindenki a bejárathoz kapta a tekintetét. Megérkezett a cserediák. :)
Léna lassan húzta maga után a bőröndjét, és kezében erre a hérte szánt dolgait. Komoly arccal sétált előre, majd feltette a napszemüvegét a feje búbjára, elmosolyodott, és integetni kezdett.
Mary a szája elé kapta mindkét kezét, és rohanni kezdett Léni elé. Szorosan ölelték át egymást, és visongtak.
Odajöttek hozzánk, és bevitték a cuccaikat, és amikor kiértek, akkor jött meg az ofő, és az a-soké is.
- Redben. A-sok ide, b-sek oda - mutatott kétfele az a-sok ofője.
Odamentünk az ofőhöz, aki elmagyarázta a dolgokat, meg a szabályokat. Felmentünk a buszra, és Dina mellett foglaltam helyet. Az út alatt sokat beszéltünk, meg olvastunk is, és én zenét is hallgattam.
Amikor odaértünk, akkor láttuk, hogy mások is vannak itt. A mi sulinkból a végzősök. Gondolom ők adják a feladatokat.

2 megjegyzés:

  1. Imádom!!! Nem tudok rá rosszat mondani. Már nagyon várom a kövit!!! ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :') Kint, de két hétig nem nagyon lesz. :(

      Törlés