Idetévedtek

2013. július 20., szombat

Szeptember 9. Kedd

"Hali skacok!
Sok kérdést kaptam a pénteki híremről kapcsolatban. A kommentek közt láttam olyanokat is, mint az interjú. nem, nem az lesz, de gondoltam most csinálok magammal egyet, és közzéteszem. Illetve a kérdéseket D barátnőm olvasta fel az e-mail címemről, hiszen oda is rengeteg kérdést kaptam sok minden mással is kapcsolatban.
-Mi a kedvenc színed?
Mindegyiket szeretem. de főleg a lilát, és a neon narancssárgát bírom a legjobban.
-Zenei ízlésed?
Minden féle. Nem nézek le semmi előadói stílust, de a kedvenc "részlegem" a 80'as zenék.
-Példakép?
Anyukám. Tőle tanultam mindent. Lehet mások szerint ez vérciki/ultraciki/überciki, de nekem sokat jelent.
-Melyik suliba jársz?
Na, ez megválaszolatlanul marad. :)
-Barátaid?
Sok van, és csak D ismeri a titkom. Nála jobb barátom nem is lehetne. Régen is voltak jó barátaim, de ők nem tudtak a kilétemről.
-Tervezel valamit mostanában?
Tanulni. :)
-Legjobb barátodat hogyan jellemeznéd?
Kedves. Jó fej. Deszkás. Cuki. Aranyos. (Jelenleg) szerelmes. Őrült. Vicces. Szobatárs :) <3
-Magad jellemzése?
Egy őrült deszkás, aki a külvilágnak a magabiztosságot mutatja, és az őrültet, de belül még dilóbb. (:
-Mit szeretnél elérni az életben?
A barátnőm amikor felolvasta a kérdést, rávágta, hogy a buszt. A kedvenc könyvének egyik jelenete hatására. :) Én csak annyit, hogy legyen egy nyugodt életem, ahol vannak barátaim, igaz barátaim, családom, és egy biztos pont az életemben.
xx Kin"
- Szerinted ez elég kimerítő? - néztem D-re.
- Ahha. Az utolsó volt a kedvencem. A buszt - röhögte el magát. - Öt, négy, három, kettő, egy - az egynél az ajtóra mutatott, és pont abban a pillanatban kezdtek kiabálni. elröhögtük magunkat, és kimentünk.
- Na, mi van? - nevettük el magunkat.
- Bejegyzés. Nézzétek már. Még hogy a buszt - röhögött Máté.
- Olvassuk már el! - kérlelte Dina, és ideadták a gépet.
Egyszerre röhögtünk fel a végén, a srácok meg furán bámultak ránk.
- Én tudom melyik könyvből van. Én is szeretem - közölte D.
- Na, szerintetek mi lesz pénteken? Ti mondtátok tegnap...
- Szerintem direkt odafigyelt.
- A francba - sziszegték.
- Hát. Ez van. Jössz, Din?
- Oké, Kin. Szasztok' - intett.

2 megjegyzés: