Idetévedtek

2013. július 19., péntek

Szeptember 8. Hétfő

A vasárnap pakolással telt. És non-stop zenehallgatással.
A mai nap miatt be volt zsongva Dina. Merthogy a kedvenc könyve főszereplője ezen a napon ismert meg egy srácot. Semmi értelme... Mindegy is.
- De...!
- Dina, hagyjál már! Nem érdekel a könyv!
- De olyan romantikus...
- Jólvan. Rom anti kuss! Értetted, Rom? Kuss! - nevettem fel.
Beletelt pár percbe, mire neki is leesett.
A mai napon semmi sem történt, kivéve az irodalom fak.-ot.
Összesen 15-en jelentkeztünk. Az viszonylag soknak számít, tekintve arra, hogy inkább "lázadók" járnak ide.
Ma egy novellát kellett írni, és a tanár felmérte kinek mennyire jók a képességei ami az írást tekinti.
Ja, igen, valamit kihagytam. Ma forgattuk a versenyre a reklámot! :)
Dina is jött velem, aminek persze örült. Én is, hiszen más nem úgy reagálna a dolgokra, mint ő.
- Kinga, nézd. Itt a reklám forgatókönyve. Te vagy az egyik legsikeresebb deszkásunk, szóval te leszel a reklámarc. Menj, sminkelni. Kellene majd még egy lány is, akit még nem választottunk ki.
- Nem lehetne...? - böktem D felé.
- Mennyire deszkázik jól?
- Profi.
- Benne van. Nem csatlakozik, mert nincs több bónusz hely, de a reklámban benne lesz. Pénteken adjuk le, az oldaladon is tedd közzé. Hírdesd, hogy pénteken fontos bejegyzésed lesz. Sokan jelentkezzenek!
- Rendben, megyünk sminkelni. Tíz perc.
- Dina!!! Gyere. Itt a forgatókönyv!
- Mi? Minek?
- Mert te is benne leszel. Elintéztem - visítva ugrott a nyakamba, és hálálkodott.
Megtanultuk (az egyébként pár mondatból álló) reklámszöveget, és mentünk a pálya elé. D-t ugyanúgy smikelték ki, mint ahogy a bejegyzésemben volt a képen.
"- Sziasztok, Kin vagyok, ő pedig itt D!
- Sziasztok. Van kedvetek Kinnel találkozni?
- Akkor gyertek 21.-én a pályára, és vegyetek részt a tíz órakor kezdődő versenyen. Háromfordulós, és csak egy személy nyerhet! Ki jön?
- Én, és Kin itt leszünk!
- Mindenkit szeretettel várunk! Puszi - küldünk puszit a kamerának." - ennyi az egész.
- És vége! Lányok, ügyesek voltatok. Holnap, és szerdán megszerkesztjük, csütörtökön gyertek el megnézni.
- Köszönjük. Viszlát! - intettünk, és mentünk lemosni a sminket.
- Nem hiszem el, még mindig benne van a vörös csík - dörzsölte a haját a szobánkban. valaki kopogott, így gyors törülközöt dobtam d-nek, hogy rakja fel, mintha megmosta volna.
- Mizu? - ült be Léna.
- Semmi - dörzsöltem a karom.
- Hol voltatok?
- Csak erre-arra - legyintett Dina, aki közben fogat mosott.
- Kinga, elmosdod, hogy ez mit takar. így is alíg értettem, mit mondott.
- Csak a "relytekhelyemen" voltunk. Pár haverral.
- Ahaaaa - nyújtotta el.
Megcsörrent a telóm, amin most a Take a Hint zenélt Victoria Justice-tól.
- Kin, megnéztem az oldalad. Egy órán belül tedd ki a bejyegzést. Plusz elküldtünk neked egy linket, hogy mit illessz be, hogy nevezni tudjanak. de azt csak pénteken tedd ki!
- Rendben. Viszlát!
- Ki volt az? - néztek rám.
- Csak egy ismerős. Na, és Maryvel már kipakoltatok?
- Ahan. tök jó lett a szobánk. Megnézitek?
Átmentünk, de csak negyed órát voltunk ott.
"Hali srácok!
Van egy bejelenteni valóm. Nézzétek pénteken az oldalt, ha érdekel titeket minden. Vagy ha csak van kedved kimozdulni otthonról. :) most csak ennyi, holnap jövök egy Off-bejegyzéssel. Puszil titeket D.
xx Kin" - gépeltem be, és elküldtem.
Lecsaptam a gép tetejét, és a plafont bámultam. Pár perc múlva hallani lehetett, hogy a srácok is jártak az oldalamon. Egymástól kérdezgettek, hogy mit tehetek ki. Volt, aki interjúra (?), volt aki dedikálásra (???) tippelt. Dina kezdte unni, és közbeszólt.
- Had olvassam el! - vette el a gépet. - Emberek, gondolkozzatok már! Ha interjú lenne, ahhoz minek kellene kimennie bárhová is? Nézzétek meg holnap is azt az Off-bejegyzést, hátha tesz olyan ki, amiből rájöhettek - forgatta a szemeit, és felém lépve kacsintott egyet. Senki sem vette észre.
Csináltunk pár képet Dinával, és feltettük a facebook-os profilomra. Dinának köszönhetően én is menőnek számítok, ezért egy csomó lájkom jött. :)
Gondoltam olvasni kellene valamit, és belekezdtem Lauren Oliver mielőtt elmegyek című könyvébe.

7 megjegyzés:

  1. Kivancsi vagyok, mi lenne, ha kiderulne, hogy o Kin *___* Siess a koviveel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már előre van írva vagy 15 rész, szőval sűrűn lesznek.:)

      Törlés
    2. Uuuuu akkor rakj ki *-* Egyszer kiderul, hogy o Kin? Legyszilegysziiii siess ^^

      Törlés
    3. Ááá, ez nagyon jó.*-----* Borzalmasan ügyes vagy, és nagyon örülök az új részeknek.:)

      Törlés
    4. Köszüönöm, és köszönöm! Sokat jelentenek a komijaitok. ja, és nem mostanában derül ki a titok. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Csak a TI kérésetekre, csak most! :) És köszönöm!

      Törlés