Idetévedtek

2013. július 27., szombat

Szeptember 27. Szombat

Köszönöm, hogy olvastok, és követitek a blogom. Tudjátok, és már nagyon régóta, talán 7 éves korom óta író akarok lenni. Ezt mindig hangoztatom is, és az anyámat ez egyszerűen nem érdekli. Szoktam neki enlíteni, hogy mennyire szeretem az olvasómait, és hogy nemrég léptük át a 3000 megtekintést, amit köszönök. Erre a magjegyzéseimre olyan lealacsonyító válaszokat kapok, mint most is. A kommenteimet akartam megmutatni, de egyszerűen csak elküldött, és mindig elismétli, hogy nem vagyok tehetséges, miközben egy munkámat sem látta. És már vagy 10 perce a Ti komijaitokat olvasom könnyezve. Illevte bőgve. Egyrészt amiatt, amit az anyám a fejemhez vágott, másrészt miattatok, hogy törődtök velem. Hogy érdekel titeket az amit csinálok, és az ahogy. Csak szeretném megköszönni, hogy vagytok nekem!



A mai nap tiszta csajos volt! Volt mozizás, szépítkezés (Hella kikönyörögte), vásárlás, fodrászat (Hella kérte, de nem bántuk), nézelődés, ruhapróbálgatás... minden, amit az Arénában szoktunk csinálni. Vagyis amit lehet. :)
Reggel (igazából délelőtt tizenegykor) indultunk plázázni.
- Hella! Mennyi parfümöt raktál magadra? - bosszankodott (jogosan) Mary.
- Nem sokat - tette fel a kezét. - Csak egy keveset...
- Ennyi nekem egy évre is sok lenne... - fújtatott, de abbahagyta, mert sok volt neki.
Még végignéztük ahogyan vitáztak (ami köbö húsz perc volt), aztán leszálltunk a buszról, és mentünk vásárolni! :)
Bent már az első boltban alapból eltöltöttünk egy fél órát, és mentünk mozizni. Egy totál-csajos-romantikus-szerelmes filmet néztünk meg, aminek mindenki örült.
Aztán jött a ruhapróbás szakasz. Volt, ahol eltöltöttünk egy egész órát, mégsem vettünk semmit.Bementünk egy parfümös boltba, ahol Dina egyből a férfi (?) részleghez ment.
- Mit veszel?
- Máténak gondoltam... Á, megvan! - kapott fel egy méregdrága parfümöt.
- Din, ez egy vagyonba kerül! - mutattam az árat jelölő cimkére.
Kijelentette, hogy a kedvenc könyvkaraktere is ilyen használ, és megveszi. Te jó ég! És rám mondják, hogy mániákus!?
Zenét hallgatva mentünk ki a kijátaton, ki az útcára, és vártuk a buszunkat.

Bent a koleszban mást sem csináltunk, csak zene-, és sorozatmaratont nyomtunk. Ja, meg Máté megkapta a parfümöt, aminek egyébként tényleg örült. Azt mondta, volt egy időszak amikor ezt használta, csak ahol vette, többé nem árulták.
Dina kedvéért megnéztünk a Teen Wolf egyik részét, aztán meg V, mint Viktőriát néztünk.:)

9 megjegyzés:

  1. Ne törődj az anyukáddal. Bármit mondok engem is kiröhög. Én nem is mondtam neki, hogy blogot írok, fölöslegesnek tartottam, hogy még erre is megjegyzéseket tegyen. Tényleg, ne érdekeljen, boldogabb leszel így. Én erre már 12 évesen is rájöttem, és az utóbbi 3 évben egyre boldogabb lettem. Nem az ő élete, és te a sajátoddal azt teszel, amihez kedved tartja. Persze, mindig fájni fog, hogy nem ismer el, de egy idő után el tudsz majd vonatkoztatni tőle. Ó, és megint szuper a fejezet.:) <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez sokat jelent. Lassan jobban hisztek bennem, mint a családom. Bocsi, már jobban :D Köszönöm, hogy vagytok nekem, és segítetek az ilyen halyzetekben! <3 :')

      Törlés
  2. Ne is hallgass anyukádra,inkább csak a pozitív komikra gondolj! Meg arra,hogy mi szeretünk és olvasunk! <3 Egyébként nagyon tetszett a rész,csak kicsid rövid lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen, amint bejöttem a szobámba egyből azokhoz klikkeltem, mert sokat jelentetek nekem. :') <3 Ó, és kárpótollak még egy résszel. :D

      Törlés
  3. Nagyon tehetséges vagy! Bizonyítékul szolgál annyi meg annyi pozitív komment és sok-sok Like.:)Szeretjük a blogodat!♥
    Egy kicsit tényleg rövid lett ez a rész...:/
    Mikor hozol kövit?*-*

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen tehetséges vagy! Ennyi! Ne törődj anyukáddal ha őt nem érdekli akkor hagyjad. De egyet tudj MI:olvasóid, rajongóid, imádóid!!! :D Mindig itt voltunk/vagyunk és leszünk neked!! Ezt sose feledd :D Nagyon szeretünk!! <333

    Ui.: Köszönöm a "Cortez illatot"!! Már nagyon régóta kerestem <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és nagyon szivesen. :D Örülök, hogy a célzásból is rájöttél. habár oldalra ki van írva, a "kedvenc könyv" dolog, szóval úgy nem nehéz. :) ;)

      Törlés