Idetévedtek

2013. július 25., csütörtök

Szeptember 25. Csütörtök

- Nem! Nem teheted!
- De el akarom mondani - nyavalygott.
- Mi van, dobni fog? Hogy nem mondtad el neki...
- Ajjj, a te érveid olyan meggyőzőek - cincegett.
Elégedett bólintás után kiléptünk a szobából, ahol Mátéék vártak. Reggeli csók (nem én, ők) után indultunk a suliba. Futótűzként terjedt a hír, hogy Dina és Máté együtt vannak. Mindenki gratulált, kivéve Ellát, és a kis csordáját. Nem csoda, tuti bepöccentek... Ráadásul hab a nemlétező tortán, hogy ők illenek a legjobban össze a suli történelmében.
- Figyu. Ha nagyon akarod...
- Elmondhatom? - csillant fel a szeme.
- Nem! Hanem, majd eljöhetnél velem az Arénába. Most, hétvégén.
- Kin, és D-ként jelenünk meg? Vagy nem?
- Civilben. Oké? Egyébként ma mennünk kell a pályára. Új deszka, régi reklám arc - magyaráztam unottan. Din elnevette magát, és bólintott. Kúl. :)
Az órákon leveleztünk a csajokkal, és megdumáltunk, és ők is jönnek.
- Ma ráérsz suli után? - jelent meg Máté, Dina mellett.
- Ige... Nem. Eligérkezdtem. Sajnálom, nem lehetne.máskor? Ez most fontos.
- Oké, máskor - nyomott egy puszit barátnöje arcára. Olyan aranyosak együtt, hogy mindig megmosolygom őket. :)
Rögtön tanulás után leléptünk a helyszínre, nekiláttunk forgatni. Elmondtam a szöveget, mentem két kört, lenyomtam pár trükköt, és mondták, hogy megtarthatom. Hát jó. :)
Hazamentünk, és én maradtam a szobába Din meg átment a barátjához. De komolyan, annyira örülök nekik. Szerintem egymásnak lettek teremtve! Bezzeg az én Rómeóm nem így van vele, és szegény Júlia magányos. Rég beszéltem már Alexszel, hiányzott is, gondoltam felhívom.
- Szia szőkém - röhögtem.
- Azt hiszi az ember, hogy elnyelt a föld. Hiányoztál, te majom.
- Na kössz. Felhívlak miközben drága telefon, és erre egy "majom" jelzővel illetsz. Gyere le valamikor. Ma mondjuk reklámot forgattunk.
- Hallottam a kis barátnődről. Jó lett a reklám. Megcsináltam CD-re, a dobozba.
- Ú, köszi. Na lejössz holnap? És elmehetnénk valahova. Bemutathatnám hol szoktam lenni, a barátaim.
- Ok, ott leszek.
- De ne úgy, mint múltkor - utaltam arra, hogy "programja akadt".
- Jó, te ki görcs. Szia.
- Szia - tettem le.
- Ki volt az? - pislogott Dina, aki.mellesleg halálra ijesztett.
- Mikor jöttél te?
- Pár perce. Alex akkor jön?
- Ühüm. Holnap. Már máskorra is megígérte, de beszervezett magának egy csajt.
- Mi a sz*rt csináltok ti? - nyitott ki Dina, akit igazán zavart a zaj.
- Tegnap volt bejegyzés, és nem láttuk.
- Úr isten! Ez mekkora probléma! - csapott az arcára. Becsapta az ajtót, és hozzám fordult. - Ééés hova mentek majd?
- Bemutatlak titeket, ideadja a reklám CD-t, tudod a versenyről. Aztán elviszem a Deszka Club-ba. Te is jössz?
- Nem lehet. Mozizni megyünk Mátéval.
- Oké. Végül is nem rázhatod le mindig. A végén azt hiszi másik fiú van a dologban.
- Igazából igen - röhögött. Elnevettem magam, mert tudtam, hogy Alexről van szó.
Beszélgettünk egy kicsit, és elaludtunk.

6 megjegyzés:

  1. De jó.*---* Várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi, és még ma lesz egy, a minden igaz. <3

      Törlés
  2. Úgy imádom a blogod!*-* <3 És annyira nagyon jó, hogy ilyen gyorsan hozod a részeket!<3

    VálaszTörlés
  3. *------* Mondtam már hogy......hogy IMÁDOM??? :DD <33

    VálaszTörlés