Idetévedtek

2013. július 23., kedd

Szeptember 20. Szombat

Köszönöm mindenkinek a véleményét! láttam egy Dislike-ot, nem tudom kitől jött, de arra kérem, hogy írja le, ami tetszik, és ami nem! Jó olvasást, imádlak titeket! <3


Egész nap a helyszínen dekkoltunk. Hoztunk magunkkal egy-egy bőröndöt, hogy hitelen legyen a "hétvégén csaj buli lesz" dolog.
Teljesen fel lett építve a pálya, külön elkerített hely nekünk, asztal a zsűrinek. Az érmek egy asztalom voltak, az oklevelekkel.
A sorszámokat gyártottak, értékelőlapokat válogattak. Egyszóval teljes káosz volt. Mindenki cipelt valamit. Volt aki hangfalat, volt, aki asztalt, volt aki csak úgy ellenőrizgetett.
- Mi ez a bőrönd? - jött oda Ben, a főszervező.
- Alibi - vontuk meg a vállunk.
- Jó, vigyétek az öltözőtökbe - legyintett, és tovább ment ellenőrizni.
Kamilla bent válogatta ki
 a ruháinkat, és amikor melátott, szólt, hogy segítsünk neki.
Kiválogattuk azt, amiben holnap leszünk, ő közben a sminkünket kereste. Beújított valami bőr radírt, és azt is tesztelte rajtunk. Valami világ márkás krémet is kipróbáltunk.
Én élveztem, mert közben hasznosak is voltunk, meg nem is. :)
Kijelentették, hogy én is, és D is megyünk egy-egy kört, és arra kell mennünk gyakorolni. Sötétedéskor kimentünk az épület elé, és a deszkánkon ülve vártuk, hogy legyen már holnap. Nem jött, ezért mentünk, és segítettünk a számítógépes/pakolós/rend rakós dolgokban. 
Megnéztük kik azok akik jelentkeztek. Csak négy lány, a többi fiú. Remélem, lesz majd lány is a dobogón. Vagy esetleg nyerne. Egyébként a zsűri tagjai: Én ^^, Stella (egy másik deszkás), Krisz, és Ben, a szervező. Mi négyen, de én majd úgy pontozok, hogy D-nek is jó legyen.Nem csalás, csak egy kis protekció. De, cssss! :)

11 megjegyzés:

  1. De kérlek a 'Dislike' megjelölője írja már lwe mit hibázok!

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! Ügyes! :))

    VálaszTörlés
  3. Ne is törődj a Dislike-kal!Csak rányom és kész,de hibát már nem tud mondani.Az ilyen embereket úgy szeretem! Amúgy jó lett ez a rész is és már én is kíváncsi vagyok a folytatásra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de már csak holnap! .) Nagyon kedves vagy! :)

      Törlés
  4. Szerintem aki a Dislike-ot nyomogatja csak túl jól érzi magát!! Ne is foglalkozz vele!! :) Imádooom.... Kövit!! :DD <333

    VálaszTörlés
  5. Aki dislikeol, annak biztos soha nem volt meg blogja .__. Nagyon jol irsz, erdekes, fantaziadus, nem mellesleg egyedi. Mindig vannak fordulatok, sosem tudom kitalalni, vajon mi lesz. Egyszoval: TOKELETES!:) Ha egyszer ennyien szeretnek, olvasnak, tamogatnak, es azert frissitik azt a nyomorult kijelzot, hogy te vajon irtal-e mar uj reszt, ne torodj 1 elettelen senkivel, aki meg a nevet se vallalja fel. Ha valakinek nem tetszik, lehet nalam jelentkezni. Ez az en velemenyem. Soha ne hagyd abba, tehetseges vagy! Varom a folytatast:) Ne feledd: Ne foglalkozz a bantokkal.. Sok energiadat elveszi, es kozben akaratlanul is hatterbe szorulnak azok, akik teljes szivbol SZERETNEK! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Komolyan, nagyon jól esik a támogatás amit kapok. Szinte megkönnyezem rajta, és ezt nem gúnyosan mondom. Köszönöm, hogy ezt írjátok, és hogy olvassáátok, és követitek az oldalam! Mindennél többet jelent! Ti adtok erőt ahhoz, hogy tudjam, érdemes írnom. És én is SZERETLEK TITEKET! <3

      Törlés
    2. Ha valaha rossz kedved lesz, csak tekerj vissza ide, es nezd meg, mennyien tamogatnak. Ettol nem lehet nem mosolyogni. <3 :)

      Törlés