Idetévedtek

2013. június 30., vasárnap

Bevezetés


A nevem Danján Kinga. 14 éves vagyok, és most kezdek az új sulimban, a Vörösmarty Mihály Tehetséggondozó Gimnáziumban. Én is tehetség vagyok. Igazából szeretek írni. Regényt, verset, forgatókönyvet, novellát... Mindent.
Szeptember 1.-én lesz az a nap, amikor először fogok belépni abba az iskolába, hogy "elkezdődött az év".
Az ismerőseim mikor megtudták, hogy felvettek, mindenki lesajnált, a TEHETSÉGGONDOZÓ része miatt. Na igen. Mindig is bénának tartottak. Most meg...
Egyik barátom sem jelentkezett ide, így egyedül fogok járni ebbe a suliba. Az osztályokba csak olyan tanulókat vettek fel, akik valamiből, de abból nagyon tehetségesek. A többi jegy nem számít. Furcsa egy rendszer, de örültem neki a matekom miatt.
Ma augusztus 31.-e van. A nyár utolsó napja Holnap hétfő, és ezzel egyidőben nemcsak a hét, de a tanév is elkezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése